Novetat pel pròxim curs: CRM

Amb el creixement del projecte de la Fundació GironaEst, cada vegada és més necessari obtenir i organitzar les dades històriques i futures de la seva evolució. Per aquest motius, la Fundació està treballant en la implantació d’un CRM per millorar la gestió de les dades.

Aquesta eina és crucial per optimitzar la comunicació i el seguiment de les nostres activitats, així com per gestionar de manera més eficient la informació relacionada amb els nostres col·laboradors, voluntaris i beneficiaris.

Actualment, ens trobem a la fase d’adaptació del sistema. Gerard Puche, voluntari amb experiència en aquest tipus de projectes, ens està oferint la seva ajuda durant aquesta etapa. El seu suport és fonamental per assegurar-nos que la transició al nou sistema es faci de manera fluida i eficient. A partir de setembre començarem a posar en marxa el nou CRM, que permetrà tenir una millor visió de l’evolució de la Fundació. Això inclourà la recopilació de dades d’impacte, resultats i anàlisis, millorant així la capacitat per planificar i executar les seves activitats amb més eficiència i precisió.