L’emoció del bàsquet ha arribat oficialment a la Fundació! Els nens i joves del nostre equip de bàsquet han viscut un moment inoblidable aquest mes d’abril: la disputa del seu primer partit de la temporada.
Aquest primer matx, jugat en un ambient de sana competició i amistat, ha estat un partit amistós contra l’equip de Sarrià de Ter. Més enllà del resultat, el que realment ha comptat ha estat veure el compromís, l’esforç i el treball en equip que els nostres jugadors han demostrat a cada jugada. És un orgull veure com el projecte esportiu creix i es consolida com un espai de formació i valors.
Volem expressar el nostre agraïment més sincer al Club Bàsquet Sarrià de Ter per la seva col·laboració i per fer possible aquesta jornada esportiva. Seguim sumant cistelles i aprenentatges!

