Girona Est mira al futur: Celebrem el Dia de la Lectura

14 maig, 2026 | Actualitat

El passat 24 d’abril, el Centre Cívic Onyar es va convertir en l’epicentre de l’aprenentatge i la creativitat per celebrar el Dia de la Lectura. Va ser una jornada enriquidora on la Fundació Girona Est vam ser-hi ben presents, posant ritme i veu a la celebració amb les nostres actuacions de música i teatre.

La plaça es va omplir d’activitat amb els diferents estands que representaven la riquesa educativa del barri: des de les escoles fins a diversos projectes culturals i comunitaris. Va ser un orgull compartir espai i visió amb tantes institucions que treballem plegades pel futur dels nostres joves.

Volem agrair al Centre Cívic Onyar i a l’Ajuntament de Girona l’organització d’aquest tipus d’iniciatives. Fomentar l’educació i la cultura a través de la lectura i les arts és obrir noves portes al coneixement i a la lliure expressió per a tots els nens i nenes de la nostra comunitat.