El passat dissabte 1 de març, Girona Est es va convertir en un epicentre cultural i musical gràcies a una iniciativa impulsada pel Black Music Festival, Casa de la Música i la Fundació Girona Est. Aquesta matinal musical, que va tenir lloc al pati de la Casa de les Arts de Mas Ramada, va ser un exemple viu de com la música pot actuar com a eina de transformació social. Amb entrada lliure i oberta a tots els públics, l’esdeveniment va apropar la cultura i la creativitat a les diverses comunitats que conviuen a Girona.
Les actuacions de la Black Music Big Band i la seva versió júnior van omplir l’escenari d’energia i talent, mentre que els joves músics del projecte Música a l’Est van demostrar el seu potencial artístic en un entorn d’acollida i suport. La Casa de les Arts va esdevenir el cor d’aquesta jornada, consolidant-se com un referent de cohesió social i oferint a joves i famílies un espai on l’art i la música són instruments de creixement i desenvolupament personal.
Girona Est va demostrar una vegada més la seva riquesa cultural i social, reafirmant-se com un espai de creació i convivència. La Fundació Girona Est vol expressar el seu profund agraïment a totes les persones que van fer possible aquesta jornada: artistes, organitzadors, voluntaris i assistents que, amb la seva presència i implicació, van contribuir a fer d’aquest esdeveniment una experiència única. Gràcies a tots per formar part d’aquesta celebració de la diversitat, el talent i la cultura.