Un any més torna el Circ Solidari, impulsat pels clubs Rotary de les comarques gironines: Girona, Banyoles, Costa Brava, Blanes–Costa Brava Sud, Roses–Empuriabrava i Lloret de Mar. Una iniciativa que uneix solidaritat i cultura per fer arribar la màgia del circ a infants i famílies que no hi podrien accedir.
Enguany, l’objectiu de cara a la FGE és recaptar 6.000 € per destinar-los a 350 entrades solidàries per als nens, nenes i famílies de la Fundació, que podran gaudir de l’espectacle “El Gran Circ de Nadal de Girona” el dimarts 30 de desembre a les 19 h, en una sessió especial dedicada a les entrades solidàries.
Aquesta acció forma part d’una campanya més àmplia promoguda pels clubs Rotary del territori, que enguany preveu subvencionar 1.250 entrades solidàries per a famílies en situació de vulnerabilitat. L’espectacle, titulat “Peter Pan sobre gel”, tindrà lloc a la gran carpa blanca instal·lada a La Copa, a la Devesa de Girona, en un entorn natural i festiu.
Les aportacions es poden fer al compte corrent de la Fundació Girona Est (ES82 2100 9046 9302 0020 0130) o mitjançant Bizum solidari (codi 12578). Cada entrada té un cost de 17 €, però qualsevol donatiu és benvingut per ajudar a fer possible aquesta experiència.
Des de la Fundació Girona Est agraïm especialment la iniciativa dels clubs Rotary participants i el seu compromís amb la igualtat d’oportunitats dels infants del nostre territori.

